Open Menu
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir pro rodapé
Números
Atual
Anteriores
Sobre a RIPEM
Apresentação
Equipe Editorial
Notícias
Histórico
Contato
Políticas
Acesso Aberto
Antiplágio
Arquivamento
Direitos Autorais
Equidade
Ética e Boas Práticas na Publicação
Privacidade
Retratação
Taxas
Indexadores
Submissões
Buscar
Buscar
Cadastro
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
v. 3 n. 2 (2013): jul./dez.
v. 3 n. 2 (2013): jul./dez.
Publicado:
2013-07-01
Artigos
How can visual history and the art of fortifying serve in training Math teachers?
Cláudia Regina Flores
2-15
PDF (English)
Prospective mathematics teachers interacting in a chat and emerging different scopes about the definition of polyhedron
Marcelo Almeida Bairral
16-24
PDF (English)
Financial Education in Adult and Youth Education
Marco Aurélio Kistemann Jr.
25-39
PDF (English)
The research as a principle for the teaching and learning of Mathematics
Iran Abreu Mendes
40-59
PDF (English)
Academic internship and the teaching of Mathematics in the yearly school years
Magali Aparecida Silvestre, Wagner Rodrigues Valente
60-74
PDF (English)
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Principais Indexadores
RIPEM é editada por
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Contador