Open Menu
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir pro rodapé
Números
Atual
Anteriores
Sobre a RIPEM
Apresentação
Equipe Editorial
Notícias
Histórico
Contato
Políticas
Acesso Aberto
Antiplágio
Arquivamento
Direitos Autorais
Equidade
Ética e Boas Práticas na Publicação
Privacidade
Retratação
Taxas
Indexadores
Submissões
Buscar
Buscar
Cadastro
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
v. 7 n. 3 (2017): set./dez.
v. 7 n. 3 (2017): set./dez.
Publicado:
2017-09-01
Editorial
Editorial
Vinícius Pazuch
1-1
PDF (English)
Artigos
Relating problem solving to financial education
Maria Santos, Dárida Maria Fernandes
2-20
PDF (English)
Teaching fractions — visiting the primary school classroom
Paula Cristina Pereira Cardoso de Sousa, Ema Mamede
21-44
PDF (English)
Mathematical modelling in pedagogic practices: how teachers deal with tensions in discourses
Andréia Maria Pereira de Oliveira, Jonei Cerqueira Barbosa
45-60
PDF (English)
Children’s length estimation performance and strategies in standard and non-standard units of measurement
Despina Desli, Maria Giakoumi
61-84
PDF (English)
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Principais Indexadores
RIPEM é editada por
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Contador