Open Menu
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir pro rodapé
Números
Atual
Anteriores
Sobre a RIPEM
Apresentação
Equipe Editorial
Notícias
Histórico
Contato
Políticas
Acesso Aberto
Antiplágio
Arquivamento
Direitos Autorais
Equidade
Ética e Boas Práticas na Publicação
Privacidade
Retratação
Taxas
Indexadores
Submissões
Buscar
Buscar
Cadastro
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
v. 3 n. 1 (2013): jan./jun.
v. 3 n. 1 (2013): jan./jun.
Publicado:
2013-01-01
Editorial
Editorial
Solange Hassan Ahmad Ali Fernandes, Lulu Healy
1-2
PDF (English)
Artigos
Inclusive School: case study of a student with Spina Bifida and Arnold Chiari Syndrome
Tania Elisa Seibert, Claudia Lisete Oliveira Groenwald
3-22
PDF (English)
Teaching Mathematics for blind students: a challenge at the university
Renato Marcone, Miriam Godoy Penteado
23-35
PDF (English)
Multimodality and mathematical meaning-making: Blind students’ interactions with Symmetry
Solange Hassan Ahmad Ali Fernandes, Lulu Healy
36-55
PDF (English)
Perceiving with the eyes and with the hands
Luis Radford
56-77
PDF (English)
Mathematical concepts in young deaf signers from Brazil: a comparative study
Heloiza Helena de Jesus Barbosa
78-97
PDF (English)
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Principais Indexadores
RIPEM é editada por
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Contador